Rss
Logo
ADS
نویسندگان
لینکدونی
کلمات کلیدی
درباره ما

حسن زاده اول ٍ

ADS
  • تاریخ : شنبه 91/12/5, 4:9 عصر
دسته بندی :

با تراکتور و سپاهان در آزادی بازی داریم که می‌تواند تعیین‌کننده تیم قهرمان باشد. این هفته یک بازی تقریباَ سخت هم با صبا داریم

سایت گل- در مقابل نفت آبادان بعد از هفته‌ها امیرحسین صادقی در ترکیب 11 نفره استقلال نبود. امیرحسین درباره دلایل این نیمکت‌نشینی و اوضاع و احوال این بازی گفتگوی کوتاهی با خبرنگار گل انجام داده است.

بازی با نفت خیلی سخت شد!

خب آره... اما قبل از 10 نفره شدن ما نفت هیچ حرفی برای گفتن نداشت. بچه‌های ما چیزی حدود 50 دقیقه 10 نفره بازی کردند و از جون مایه گذاشتند. نفت هم اومده بود که تمام تلاشش را انجام بده چون چیزی برای از دست دادن نداشت. اما با تلاش زیاد تونستیم این برد شیرین و سخت را به دست بیاوریم.

تیم آخر جدول را به سختی بردید. یعنی بد بازی نکردید؟

نه، چرا بد بازی کرده باشیم؟ نفت به جز ضدحمله کار دیگه‌ای روی دروازه ما نداشت. البته شانس هم همراه ما بود اما در مجموع ما تیمی نبودیم که به نفت ببازیم.

این بار نیمکت‌نشین شده بودی؟

دلیل خاصی نداشت و فقط از نظر تاکتیکی بود که کادر فنی صلاح دانسته بود من روی نیمکت باشم. در ادامه هم که دیدی به بازی آمدم و فکر کنم توانستم مثبت هم باشم.

ادامه لیگ؟

الان حکم قهرمانی دست خود ماست. با تراکتور و سپاهان در آزادی بازی داریم که می‌تواند تعیین‌کننده تیم قهرمان باشد. این هفته یک بازی تقریباَ سخت هم با صبا داریم.ما همه بازی‌ها را مهم می‌دانیم و به دنبال کسب قهرمانی هستیم.

حرف آخر؟

ممنونم. فقط امیدوارم بتوانیم با قهرمانی که الان در دست خودمان است دل هواداران را شاد کنیم.