Rss
Logo
ADS
نویسندگان
لینکدونی
کلمات کلیدی
درباره ما

حسن زاده اول ٍ

ADS
  • تاریخ : دوشنبه 91/10/25, 5:35 عصر
دسته بندی :

بازیکنان تیم فوتبال استقلال بخشی از پاداش بردهای اخیر را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، یکشنبه شب علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال با حضور در هتل المپیک پاداش پیروزی در 7 بازی لیگ برتر را به آبی پوشان داد.
در این خصوص قرار است قسمت دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم تا پیش از دربی به حساب آنها واریز شود.




  • تاریخ : دوشنبه 91/10/25, 5:34 عصر
دسته بندی :

مهاجم تیم استقلال می‌گوید: اگر تمام موقعیت‌های مدت زمان حضورش در استقلال گل می‌شد حالا در بارسلونا یا رئال بازی می‌کرد.

آرش برهانی موفق شد با زدن 91 گل رکورد علی جباری در استقلال را شکسته و به عنوان رکورددار گلزنی در این تیم خودش را معرفی کند. از همین رو مجتبی جباری هدیه‌ای به آرش برهانی در تمرین استقلال داد. 

 زدن 91 گل سخت است یا آسان؟

اهالی فن این را می‌دانند.

 اما فتح‌الله‌زاده مدعی شده اگر مهاجم بود با 200گل رکورددار گلزنی می‌شد؟

من مطمئنم حاجی شوخی کرده است و به این آسانی‌ها که ایشان می‌گوید نیست. ایشان مغرضانه این حرف را نزده و مطمئنا می داند که این کار چقدر سخت است.

 مسئولان استقلال بابت این موضوع به تو تبریک نگفتند؟

آنها تماس نگرفتند اما پیام تبریک آنها را در روزنامه‌ها دیدم، دوستان دیگری هم بودند که به من تبریک گفتند و یا پیامک دادند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

ظاهراً جباری روز گذشته به تو یک آی‌پد هدیه داده است؟

من از مجتبی جباری تشکر می‌کنم او یکی از دوستان خوب من است و سهم بسیار زیادی در گلزنی من داشته است. کادوی مجتبی را به عنوان کفش طلا در ویترین خانه‌ام می‌گذارم و هروقت به آن نگاه می‌کنم یاد خاطرات شیرین می‌افتم.

 چرا به جای کفش طلا؟

آقای گل شدم، چیزی به من ندادند، حداقل این را نگه می‌دارم اما در این مدت بازیکنان با من تماس‌های زیادی گرفتند که از آنها خیلی تشکر می‌کنم و تک‌تک بازیکنان استقلال برای من خیلی زحمت کشیدند.

 ظاهراً جباری به صورت پنهانی کادو را به تو داد؟

واقعاً سورپرایز شدم و آن لحظه یکی از لحظات شیرین زندگی‌ام بود.
 با علی جباری در زمینه رکوردشکنی‌ات صحبت نکردی؟

با ایشان صحبت کردم و من مطمئن هستم مهاجمان بزرگ استقلال و آنهایی که سال ها برای این تیم زحمت کشیده‌اند سختی کار من را درک کردند. حتی مجتبی جباری هم به عنوان یک بازیکن بزرگ استقلال می‌تواند این شرایط را درک کند. من مطمئن هستم آنهایی که در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کرده‌اند می‌دانند که چقدر گل‌زنی سخت است. علی جباری به من تبریک گفت و من خوشحال هستم که ایشان شرایط من را درک کرده است. تک‌تک گلهایی که زدم حاصل زحمات یک مجموعه از بازیکنان بوده و زدن یک گل آسان به دست نمی‌آید. البته خدا باید به ما لطف داشته باشد تا موفقیت به دست بیاید.

در طول 6 سالی که در استقلال بودی 91 گل زدی. اگر موقعیت‌هایی را که از دست داده‌ای تبدیل به گل می‌کردی الان با چه رکوردی بالاتر از دیگران در استقلال بودی؟

سؤال شما را به شکل دیگری جواب می‌دهم. چون استقلال را دوست دارم و از بازی کردن در این تیم لذت می‌برم از همین تعداد گل‌زنی راضی هستم اما اگر قرار بود همه آن توپ‌ها گل می‌شد الان شاید در بارسلونا و رئال‌مادرید بازی می‌کردم.

 بیشترین پاس گل را از چه کسانی گرفتی؟

جباری و حیدری در این زمین خیلی به من پاس دادند ولی واقعاً همه بازیکنان تأثیرگذار هستند اما اگر اسم بقیه را نیاورم شاید بهتر باشد ولی این دو نفر بیشتر به من پاس گل دادند. حتی یادم می‌آید مهدی رحمتی در بازی با الاتفاق از آنجا به من پاس گل داد. اگر اسمی از بقیه نیاوردم به این خاطر است که خودشان می‌دانند چقدر برای من زحمت کشیده‌اند.

 در ادامه چقدر می‌توانی به این گل‌ها اضافه کنی؟

من هر بازی که برای استقلال به زمین می‌روم می‌خواهم مثمرثمر باشم. تا به حال به این موضوع فکر نکردم.

 بازی با ملوان را چطور می‌بینی؟

تیم ملوان یکی از تیم‌های خوب است و در بازی رفت در ورزشگاه آزادی ما را خیلی اذیت کرد. آنها از لحاظ مهره‌ای تیم بسیار خوبی هستند ولی ما باید امتیازاتی که در نیم‌فصل اول از دست دادیم را به تیم برگردانیم. بازی در انزلی سخت است اما می‌خواهیم هر سه امتیاز را بگیریم.

 شنیده‌ای که احتمال کسر 6 امتیاز از استقلال وجود دارد؟

من هم این شایعه را شنیده‌ام ولی خیلی نگران شدم چون سال سختی داشتیم و واقعاً 6 امتیاز خیلی زیاد است اما من فکر می‌کنم حتی اگر این اتفاق هم بیفتد باز هم ما قهرمان می‌شویم اما امیدوارم چنین اتفاقی نیافتد و من اصلاً دوست ندارم به موضوع کسر امتیاز فکر کنم.

بازی با پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

هنوز 10 روز تا آن مسابقه باقی مانده و همه فکر ما بازی با ملوان است. به وقتش در موردش صحبت می‌کنم.

 ظاهراً گفته بودی که به پرسپولیس گل می‌زنی؟

من همه بازی‌ها دوست دارم گل بزنم ولی فکرم گلزنی به ملوان است./ش