Rss
Logo
ADS
نویسندگان
لینکدونی
کلمات کلیدی
درباره ما

حسن زاده اول ٍ

ADS
  • تاریخ : شنبه 91/11/7, 4:32 عصر
دسته بندی :

با توجه به تساوی دربی 76 نظرات کارشناسان استقلالی نیز قابل تامل و خواندنی است.

علی جباری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هیچ حرکت مثبتی از سوی بازیکنان حاضر در زمین دیده نشده طوری این بازی رقم خورد که با مشاهده این دیدار حالم از دربی بهم خورد.

وی ادامه داد: حرکت هایی از سوی بازیکنان پرسپولیس درپایان بازی رخ داد که برای این دیدار خیلی دیر بود.

جباری در مورد دور از انتظار بودن نتیجه صفر بر صفر، تصریح کرد: قرار داشتن تیم فوتبال استقلال تهران در صدر جدول و یارگیری و حضور گل محمدی ویارگیری و حضور گل محمدی در رأس کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، از دربی جذاب خبر می داد ولی در این بازی چیزی از بازی جذاب دیده نشد.
وی ادامه داد: سانترها روی دروازه ها و احتیاط هر دو تیم بازی را از حالت عادی در آورده بود و واقعاً این دیدار از نظر هیچ کارشناس راضی کننده نبود.

غلامحسین مظلومی: برنده دربی، داور بود

غلامحسین مظلومی مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران افزود: در دربی 76 احتیاط در دستور کار دو تیم بود استقلال و پرسپولیس نسبت به هم شناخت خوبی داشتند و این شناخت کار را برای یک بازی خوب سخت می کرد. تمام بازیکنان قابلیت زیادی داشتند ولی احتیاط مانع بازی خوب بود.
وی ادامه داد: مربیان، بازیکنان و تماشاگران در این دیدار صبور بودند و داور به خوبی کار خود را انجام داد و تساوی دو تیم همه را راضی به خانه فرستاد.

ماجدی: بازیکنان تصمیم گرفته بودندکه از بالا بیایند و مصاحبه نکنند

بازیکنان تصمیم گرفته بودندکه از بالا بیایند و مصاحبه نکنند کسی به آنهاچیزی نگفته بود و بازیکنان هم از تساوی ناراحت بودند.

کاظم محمودی: مربیان به فکر بازی زیبا نبودند

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی طوری بود که مربیان به فکر بازی زیبا نبودند و بازی سرد و کسل کننده ای از سوی دو تیم دیدیم. دیدار هفتاد و ششم استقلال و پرسپولیس اصلاً بار فنی نداشت.

بازیکنان با احتیاط نتوانستند بازی خود را انجام دهند چون مربیان تفکرات خود را به بازیکنان القاء کرده بودند.

وی ادامه داد: مربیان هر دو تیم به فکر نتیجه بودند و کاری به بازی زیبا و تماشاگر پسند نداشتند.

محمودی خاطرنشان کرد: تاکتیک دو تیم اول گل نخوردن بود تا با خیال راحت به سمت دروازه حریف حرکت کنند ولی این گونه نشد.

رضا رجبی: پنجاه میلیارد تومان بازیکن دارند اما 5 ریال فوتبال ندیدیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باید به رکورد شکنان تبریک و به دربی فوتبال ایران تسلیت گفت.

رضا رجبی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در بازی دربی هر دو تیم محتاط بودند و در تمام طول بازی مهاجمان با 7 مدافع به شدت یارگیری می شدند. در استقلال آرش برهانی اصلاً دیده نشد، پرسپولیس نیز کنارها را برای اینکه خسرو حیدری و اشجاری نفوذ نکنند به صورت کامل بسته بود.

وی ادامه داد: در کل دوتیم به دنبال آمار و رکورد بودند تا این بازی را نبازند، باید به این فوتبال تسلیت گفت که همه به دنبال رکورد هستند و به آدم های رکورد شکن تبریک گفت.

رجبی تصریح کرد: این بازی بار فنی نداشت تا مردم با فوتبال آشتی کنند نباید مانند سال های قبل با اوت دستی و ضربه کاشته به گل برسیم. با این فوتبال نتیجه گرا تیم ملی نیز نزول خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازرسی را به ورزشگاه می آورند تا مهم ترین بازی ایران در رده باشگاهی را ببینند. به طور حتم می گوید کاش بازی را نمی دیدم. بهتر بود این کار انجام نمی شد و بازرسی را به ایران نمی آوردیم تا این بازی را نگاه کند.

رجبی در مورد بازیکنان داخل زمین گفت: دو تیم در حدود 50 میلیارد تومان بازیکن دارند ولی دربی 5 ریال هم فوتبال نداشت تا هواداران از فوتبال مملکت خود راضی شوند.
وی ادامه داد: در فوتبال روز دنیا به بار فنی نمره می دهند ولی در فوتبال به نتیجه گرایی نمره می دهند.




  • تاریخ : شنبه 91/11/7, 4:29 عصر
دسته بندی :

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از پایان دربی 76 حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در دربی 76 در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه گفت: از همه شما معذرت می‌خواهم اما مصاحبه نمی‌کنم! 




  • تاریخ : شنبه 91/11/7, 4:27 عصر
دسته بندی :

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:هنوز صدر جدول هستیم و چیزی را از دست نداده ایم.

به گزارش اوج نیوز،حسن اشجاری درباره تساوی مقابل پرسپولیس اظهارداشت:بازی زیبایی را هر دو تیم انجام دادند اما باید بگویم ما برای تساوی پا به میدان نگذاشته بودیم.

وی افزود:در نیمه اول ما به پرسپولیسی ها فشار آوردیم اما در نیمه دوم بازی پرسپولیسی ها عملکرد بهتری داشتند.البته باید بگویم هنوز صدر جدول هستیم و چیزی را از دست نداده ایم.

وی درباره قضاوت قهرمانی گفت:به نظر من قهرمانی بهترین قضاوت خود را در این سال های اخیر انجام داد.آن صحنه ای را هم که می گویند من روی بازیکن حریف خطای پنالتی را انجام دادم باید بگویم به هیچ وجه چنین چیزی نبود. 




  • تاریخ : شنبه 91/11/7, 4:25 عصر
دسته بندی :

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره دو صحنه مشکوک پنالتی در بازی استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: صحنه اول روی نوری به‌هیچ عنوان پنالتی نبود اما درباره صحنه‌ای که حقیقی در آن حضور داشت باید بگویم برخی صحنه‌ها در فوتبال است که کارشناسان هر نظری بدهند صحیح است و امکان دارد درست یا اشتباه باشد.

وی ادامه داد: قوانین فوتبال به‌طور کامل تمام خطاها را مورد پوشش قرار نمی‌دهد و گاهی صحنه‌هایی رخ می‌دهد که قضاوت آن نیمی از افراد را راضی و نیمی دیگر را ناراضی می‌کند. به‌هرحال آداب کارشناسی حکم می‌کند که در چنین صحنه‌هایی تصمیمات داور را تأیید کنیم.

نصیرزاده با اشاره به اینکه قهرمانی در صحنه‌های مشکوک تصمیم درستی گرفته، گفت: در صحنه اول سرنگونی نوری پنالتی نبود و در صحنه دوم بزرگ‌نمایی خطا از سوی حقیقی سبب شد خود این بازیکن قهرمانی را فریب بدهد و او اعلام خطا نکند. حقیقی بزرگ‌نمایی کرد و بدین ترتیب می‌توان گفت هر دو صحنه پنالتی نبود.

این کارشناس مسائل حقوقی در بخش دیگری از گفت‌وگو با تسنیم، به نقض قوانین فیفا در دربی 76 اشاره و خاطرنشان کرد: طبق قوانین استفاده دو تیم از تبلیغات یک اسپانسر در یک مسابقه خلاف قوانین فیفاست و تبلیغات روی پیراهن دو تیم و همچنین تبلیغات روی لباس داور نباید از یک شرکت باشد.

وی ادامه داد: این قانون فیفاست که نباید شباهت و یگانگی در این تبلیغ‌ها وجود داشته باشد چرا که شائبه تبانی را میان دو تیم ایجاد می‌کند. به‌طور قطع چنین موضوعی میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس وجود ندارد اما با توجه به پسوند حرفه‌ای در مقابل نام لیگ ما، باید این مسائل مورد توجه قرار گیرد و مسئولان سازمان لیگ باید در این زمینه تذکر لازم را می‌دادند.

نصیرزاده اظهار داشت: در مورد لباس داوران نیز طبق قوانین فیفا که از سال 2011 به کمیته داوران کشورها اعلام شده نباید روی جلو یا پشت پیراهن داوران تبلیغی صورت گیرد و تنها اجازه درج تبلیغات روی آستین پیراهن داوران آن هم به‌اندازه کمی بزرگتر از یک کارت ملی داده شده که هنوز هم در فوتبال ما به این موضوع توجه نمی‌شود.

 




  • تاریخ : دوشنبه 91/11/2, 6:7 عصر
دسته بندی :

امیر قلعه نویی پس از پایان بازی با ملوان درباره این بازی حرف زد و گفت:«در این بازی خود ما هم دوست داشتیم که به گل برسیم اما این اتفاق نیفتاد.»او این را گفت و با تشکر از حسین هدایتی و صادق درودگر گفت:«جا دارد از زحماتی که این دو عزیز برای فوتبال کشیده اند تشکر کنم.این ها مدیرانی از جنس فوتبال هستند.ضمن اینکه یک کار فرهنگی هم قبل از بازی انجام دادند و سردیسی از سیروس قایقران را به من اهدا کردند که البته لیاقت آن را نداشتم.وقتی من می گویم که در فوتبال باید آدم هایی از جنس فوتبال حضور داشته باشند به همین دلیل است.» 

ادامه حرف های سرمربی استقلال به بازی با پرسپولیس مربوط می شود.آنجا که او می گوید:«خوشحالم از اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.مشکلی که ما در شهرستانها داریم زمین چمن بد است.به نظر من ملوانی که در ورزشگاه آزادی جلوی ما بازی کرد به مراتب بهتر ازملوانی بود که در انزلی مقابل استقلال قرار گرفت.» 

او ادامه می دهد:«با شناختی که من از خودم و یحیی گل محمدی دارم فکر می کنم دیدار خوبی از آب در بیاید.» 
قلعه نویی تا به حال در دربی به پرسپولیس نباخته است؛اتفاقی که خودش دوست ندارد در مورد آن حرفی بزند:«این همه چیز فوتبال نیست.همه چیز دست خدا هست.امیدوارم تماشاگران یک بازی خوب را از بازیکنان دو تیم ببینند.» 

سوال بعدی از قلعه نویی در مورد آدم های غیر فوتبالی در فوتبال است.او هفته پیش از حضور این آدم ها در فوتبال حرف زد که شایعات زیادی را هم به وجود آورد.آیا منظور امیر قلعه نویی شیرینی،سرپرست باشگاه سرخپوشان بوده است؟:«نه،من اصلا به این آدم ها کاری ندارم. 

باید درباره کسانی حرف بزنیم که عقبه ای در فوتبال داشته باشند.کسانی که در زمین های خاکی فوتبال بازی کرده باشند و به خاطر فوتبال مصدوم شده باشند.من از آدم هایی حرف می زنم که به خاطر مردم گریه می کردند و با شادی آنها شاد می شدند.وقتی کسی این چیزها را نداند نمی تواند فوتبال را درک کند.