Rss
Logo
ADS
نویسندگان
لینکدونی
کلمات کلیدی
درباره ما

حسن زاده اول ٍ

ADS
  • تاریخ : شنبه 91/12/5, 4:3 عصر
دسته بندی :

خبرگزاری فارس: مدافع تیم استقلال گفت: همه متوجه شدند که بازی نکردن من به دلیل ناآمادگی نبوده بلکه قلعه‌نویی خواسته به همه بازیکنان فرصت بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از  سایت باشگاه استقلال، حسن اشجاری درباره تعویض خود در دیدار مقابل صنعت نفت، اظهار داشت: وقتی فرزاد حاتمی اخراج شد قلعه نویی تصمیم گرفت تیم با 3 دفاع بازی کند. به همین دلیل 2 دفاع کناری یعنی من و علی حمودی را تعویض کرد. در واقع تعویض من تاکتیکی بود و دلیل دیگری نداشت.

وی ادامه داد: همه دیدند در این دیدار چقدر آماده بودم. فکر کنم همه متوجه شدند که بازی نکردن من به دلیل ناآمادگی نبوده بلکه قلعه نویی خواسته به همه بازیکنان فرصت بدهد. از عملکرد خودم در نیمه اول راضی بودم و امیدوارم در دیدارهای آینده هم برای استقلال مثمرثمر باشم.

اشجاری د رخصوص عکسی که از وی و چند بازیکن استقلال در حین انجام بازی منتشر شد و نشان داد آنها در حال شادی هستند، گفت: قبل از اینکه فرهاد مجیدی وارد زمین شود من با حاتمی و چند بازیکن استقلال شرط بسته بودم که فرهاد گل می زند و بازی را می بریم. وقتی هم که گل زد ما داشتیم بازی را در رختکن می دیدیم و شادی کردیم. خوشحال شدم که پیش بینی من درست از آب درآمد.

وی درباره اینکه چرا بعد از تعویض در رختکن حضور داشته، گفت: من بعد از تعویض به دلیل اینکه هوا سرد بود از قلعه نویی اجازه گرفتم که به رختکن بروم و او هم به من این اجازه را داد.